vrijdag 16 juni 2017

Summer short

Dit is de laatste in de rij van heel veel mij.
Ik maakte een short voor mezelf. Een heel tof patroon en ik draag m graag.
Bijkomstigheid: makkelijk te maken.
Het patroon geeft een tunnelkoord aan, ik maakte een riempje met litsjes.
Ik houd van de zoom, die gaat aan de zijkant omhoog. Tof detail.
Ga ik zeker nog eens maken.

En dit weekend wordt het keiheet... Perfect!
En vieren we Ravi's verjaardag... Ja dus er komt een B-day dress....



Patroon: gratis patroon Peppermint magazine summer short
Stof: zachte denim, zelfde als ruches bloesje

3 opmerkingen:

  1. Met de knoopriem helemaal volgens de laatste trends! Op naar heel veel mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zeker met riempje! Een vraagje, is de naadwaarde inbegrepen in dit patroon? En valt ze goed op maat?

    BeantwoordenVerwijderen