zondag 28 augustus 2016

Give away: Emma dress

Ooit had ik last van tricot-angst. Deze angst is reeds overwonnen en ik schroom niet meer terug voor een tricot project. Soms zelfs hoe meer hoe liever. Tricot-mania zullen we zeggen.

Nog niet allen 'schromen' zijn overwonnen.
Een goed passend kledingstuk voor mezelf maken... dat valt soms toch wat tegen.
Als het patroon los zit, valt het meestal wel goed.

Maar eentje met nepen en zo...

Klinkt dit jullie bekend in de oren?

Om deze schroom te overwinnen, een give away!
Ik mag het patroon Emma van La Maison Victor weggeven.


Wie overwint zijn angst (of heeft nergens last van) en kan ik blij maken met dit prachtige patroon?



Gewoon een berichtje achter laten is genoeg.
Meedoen kan tot zaterdag 10 september. Daarna maak ik de winnaar bekend.




16 opmerkingen:

  1. Dit jurkje zou onze oudste dochter wel kunnen bekoren, dus waag ik graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit jurkje wil ik al een tijdje maken, maar ben er nog niet toe gekomen het patroon aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh dit patroontje heb ik al een tijdje op het oog ! Geweldig, ik doe mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgende maand wordt mijn dochter 29. Een zelfgemaakte jurk van mij voor haar...het ideale kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ik doe mee! Zo 'n kleedje zou DE motivatie zijn om mijn verse zwangerschapsrolletjes eraf te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik waag ook mijn kans. Denk al aan een stofje hiervoor. Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb juist katoentjes-angst. Tricootjes rollen in dozijnen vanonder mijn machien maar katoentjes, die blijven in de kast. Misschien dat de Emma me eroverheen helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar is dat mooie patroontje dat ik al zo vaak heb vast gehad en weer weg gelegd, want zou ik het wel aandurven om met een stukje blote rug buiten te komen? Misschien beslist het lot wel voor me...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, ik doe graaaaaaag mee... Voor een lieve vriendin....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oogh dit zou super zijn voor mijn tienerdochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb al enkele jaren mijn overlock en begin nu pas te naaien met tricot, ik had dat al veel langer moeten doen, maar had er ook angst voor.
    En oooh dat kleedje, ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen