vrijdag 14 december 2012

Kerst give away

Ja, ik ben eruit. Wat ik wil geven voor de beloofde give away, om mijn 100 volgers-mijlpaal te vieren.
Ik wilde iets met kerstmis... en dit is het geworden:

Een kerstslinger!



Wat moet je doen om mee te dingen naar de slinger?
Laat een berichtje: wat maakte je aan het lachen vandaag?

Wat mij zojuist aan het lachen maakte.
Juno las Ravi het kerstverhaal voor op de bank. Hoor ik Juno vol overtuiging tegen Ravi zeggen: 'Maria mag wel nagellak'. Ravi knipte instemmend.

Je kunt meedoen tot en met maandag 17 december. 
Dan komt de slinger nog op tijd voor kerst bij de gelukkige.

Kun je zo lang niet wachten? Dan maak je hem zelf!
Ik denk dat de fotootjes het goed laten zien.

Nodig:
Papieren taartonderzetters, klein

Vouwen: eerst dubbel en dan nog eens in drie├źn. Je cirkel is nu in zessen gevouwen.
De blaadjes zijn zo dun dat je makkelijk 2 papiertjes samen kunt vouwen en knippen.

Knippen: experimenteer en leef je uit. Zorg ervoor dat je de delen niet losknipt.

Strijken zodat de vouwen eruit gaan.

Met een leuk draadje naai je alles aan elkaar op de naaimachine.
Ophangen en... klaar!

9 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, ik waag mijn kans heel graag! We kunnen hier wel wat kerstsfeer gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik doe graag mee. En mocht ik niet winnen dan kan ik ze altijd zelf maken ;) dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee!
    Jesse (5 jaar) zei vanochtend, nadat Ralph mij wat zat te plagen.....
    "Zeg, zo praat je niet tegen mijn moeder!"

    x Eef.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk feestelijk! Ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lach voor elke dag ,
    en zoen deze noen
    maak me blij en
    stuur het naar mij .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige slinger, Eveline is een geluksvogel :)
    En weet je wat mij aan het lachen maakte...ik zal eerlijk zijn, het was niet vandaag maar een paar weken geleden ;)
    Mijn jongste dochter van 14 jaar liep een week stage in de kleuterklas op de basisschool. Een kleuter vertelde aan haar dat hij met een ander lief meisje uit zijn klas later zou gaan trouwen. 'Ga je dan niet met mij trouwen' vroeg mijn 14 jarige dochter. En het schattige kleuterjongetje antwoordde: "nee joh, want als ik vader wordt dan ben jij al lang een oude oma'. Ik vond het grappig, mijn dochter iets minder...

    BeantwoordenVerwijderen